Śniadanie prasowe 20/05

Zapraszamy na wyjątkową promocję polskich truskawek z wiosennych zbiorów i zaproszenie na pierwsze w tym roku truskawkowe samozbiory. Gospodarzami doświadczeni organizatorzy czerwcowych samozbiorów, których początki w Jenkowicach sięgają 2003 roku. Zapraszamy na prezenta...
Nawyki żywieniowe nastolatków i odpowiedź na pytanie, które gatunki owoców i warzyw preferują osoby aktywne? - badania Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego

Złe nawyki żywieniowe nastolatków np. podjadanie, jedzenie w biegu i niejedzenie śniadań oraz brak ruchu zwiększają ryzyko nadwagi i otyłości. W przyszłości mogą doprowadzić do licznych chorób dietozależnych. O tym jak zdrowo się odżywiać będąc nastolatkiem, jak już dziś...
Zalecenia podamy na talerzu* – zapowiedź opracowania 17 nowych rekomendacji żywieniowych w sezonie 2022

Sektor ogrodniczy promuje konsumpcję warzyw i owoców, i w tej promocji stawia na Talerz*. To forma prezentacji zaleceń żywieniowych rekomendowana przez Instytut Żywności i Żywienia, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH-PIB. Wiele wskazuje, że to nowy rozdział w eduk...
Jakie owoce i warzywa jeść wiosną? Które gatunki Polacy chcieliby spróbować w sezonie 2022? - badania Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami

Fundusz Promocji Owoców i Warzyw wraz z firmą Kantar monitoruje konsumpcję ponad 30 najczęściej spożywanych gatunków. Dzięki tym badaniom znamy demografię konsumentów, "kształt konsumpcji w sezonie", trendy. Znamy również gatunki o statusie ulubionych i wizytówki, które ...
Czas na polskie superowoce! – plany na 2022 rok na łamach i online

Przed nami IV edycja projektu „Czas na polskie superowoce!”. Niniejszy materiał opisuje planowany przez KZGPOiW zakres działań w sezonie 2022. Promowane będą korzyści z codziennej konsumpcji owoców jagodowych, w tym ich potencjał w pocovidowej regeneracji organizmu. Prod...
Rolniczy handel detaliczny w 2021 roku – badania Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami

Zapytaliśmy Polaków o zakupy bezpośrednie od rolników, sadowników, plantatorów. Dowiemy się jak wielu konsumentów i gdzie kupuje warzywa, owoce i ich przetwory od lokalnych producentów? Wyniki będą dobrym puntem odniesienia dla ułatwień jakie w styczniu br. wprowadziła n...
Czas na polskie superowoce! – podsumowanie na łamach i online

„Czas na polskie superowoce!” to wspólny projekt producentów owoców jagodowych. Plantatorzy promują w nim walory owoców i współpracę. Właśnie kończy się III edycja tego projektu. Niniejszy materiał porządkuje informacje o celach i efektach realizowanych działań. Zaprasza...
Podsumowanie spożycia owoców i warzyw w 2021 roku – prezentacja wyników badań Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami

Rośnie świadomość znaczenia owoców w codziennym odżywianiu, ale czy jemy ich już wystarczająco dużo? Dlaczego smak stał się kluczową korzyścią dla konsumentów, a wśród barier maleje znaczenie trudności i czasochłonności przygotowania? Jak rzadsze zakupy wspierały rozwój ...
Jakich owoców oczekują konsumenci? - wyniki badań i świąteczne spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami (Core Team)

Przed nami ostatnia w tym roku konferencja sektora produkcji owoców i warzyw. Spotkanie w świątecznej atmosferze, którego produktowym bohaterem będą jabłka. Dzięki badaniu Kantar dowiemy z czym Polakom kojarzą się jabłka? Na ile z przyjemnością jedzenia, a na ile ze zdro...
Kompendium informacji o walorach superowoców

Linki do materiałów prasowych opracowanych w ramach projektu "Czas na polskie superowoce! oraz komunikatów opisujących wyniki "Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców" realizowanych przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów owoców i warzyw.
Śniadanie prasowe 20/05

Zapraszamy na wyjątkową promocję polskich truskawek z wiosennych zbiorów i zaproszenie na pierwsze w tym roku truskawkowe samozbiory. Gospodarzami doświadczeni organizatorzy czerwcowych samozbiorów, których początki w Jenkowicach sięgają 2003 roku. Zapraszamy na prezenta...
Nawyki żywieniowe nastolatków i odpowiedź na pytanie, które gatunki owoców i warzyw preferują osoby aktywne? - badania Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego

Złe nawyki żywieniowe nastolatków np. podjadanie, jedzenie w biegu i niejedzenie śniadań oraz brak ruchu zwiększają ryzyko nadwagi i otyłości. W przyszłości mogą doprowadzić do licznych chorób dietozależnych. O tym jak zdrowo się odżywiać będąc nastolatkiem, jak już dziś...
Zalecenia podamy na talerzu* – zapowiedź opracowania 17 nowych rekomendacji żywieniowych w sezonie 2022

Sektor ogrodniczy promuje konsumpcję warzyw i owoców, i w tej promocji stawia na Talerz*. To forma prezentacji zaleceń żywieniowych rekomendowana przez Instytut Żywności i Żywienia, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH-PIB. Wiele wskazuje, że to nowy rozdział w eduk...
Jakie owoce i warzywa jeść wiosną? Które gatunki Polacy chcieliby spróbować w sezonie 2022? - badania Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami

Fundusz Promocji Owoców i Warzyw wraz z firmą Kantar monitoruje konsumpcję ponad 30 najczęściej spożywanych gatunków. Dzięki tym badaniom znamy demografię konsumentów, "kształt konsumpcji w sezonie", trendy. Znamy również gatunki o statusie ulubionych i wizytówki, które ...
Czas na polskie superowoce! – plany na 2022 rok na łamach i online

Przed nami IV edycja projektu „Czas na polskie superowoce!”. Niniejszy materiał opisuje planowany przez KZGPOiW zakres działań w sezonie 2022. Promowane będą korzyści z codziennej konsumpcji owoców jagodowych, w tym ich potencjał w pocovidowej regeneracji organizmu. Prod...
Rolniczy handel detaliczny w 2021 roku – badania Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami

Zapytaliśmy Polaków o zakupy bezpośrednie od rolników, sadowników, plantatorów. Dowiemy się jak wielu konsumentów i gdzie kupuje warzywa, owoce i ich przetwory od lokalnych producentów? Wyniki będą dobrym puntem odniesienia dla ułatwień jakie w styczniu br. wprowadziła n...
Czas na polskie superowoce! – podsumowanie na łamach i online

„Czas na polskie superowoce!” to wspólny projekt producentów owoców jagodowych. Plantatorzy promują w nim walory owoców i współpracę. Właśnie kończy się III edycja tego projektu. Niniejszy materiał porządkuje informacje o celach i efektach realizowanych działań. Zaprasza...
Podsumowanie spożycia owoców i warzyw w 2021 roku – prezentacja wyników badań Kantar i spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami

Rośnie świadomość znaczenia owoców w codziennym odżywianiu, ale czy jemy ich już wystarczająco dużo? Dlaczego smak stał się kluczową korzyścią dla konsumentów, a wśród barier maleje znaczenie trudności i czasochłonności przygotowania? Jak rzadsze zakupy wspierały rozwój ...
Jakich owoców oczekują konsumenci? - wyniki badań i świąteczne spotkanie prasowe sektora ogrodniczego z mediami (Core Team)

Przed nami ostatnia w tym roku konferencja sektora produkcji owoców i warzyw. Spotkanie w świątecznej atmosferze, którego produktowym bohaterem będą jabłka. Dzięki badaniu Kantar dowiemy z czym Polakom kojarzą się jabłka? Na ile z przyjemnością jedzenia, a na ile ze zdro...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
5
6
7
8
9
10
11
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.