Bezpieczeństwo żywnościowe - postrzeganie w oczach wyborców i potencjał dla urzędu Prezydenta

Wnioski z badań zrealizowanych przez Opinia24 dotyczące postrzegania tematu i wybranych kandydatów. Komentarz Agata Zadrożna, ekspertka badań społecznych w Opinii24. Badania zrealizowane w dniach 17-21 marca 2025, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski, w wieku 18...
Zapraszamy do udziału w Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy, 19 listopada 2024 r.

Jesień to czas planowania i cykl wydarzeń kreujących przyszłość branży jagodowej. Za nami Berry Innovation i „Złote Innowacje”, przed nami Konferencja SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy. Już 19 listopada 2024 r. – online i na Stadionie Legii w Warszawie - będziemy r...
Jak rozwijać sektor ogrodniczy i branże jagodową?

Zapraszamy do udziału w Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy - 19 listopada 2024 r. na Stadionie Legii w Warszawie!
Przegląd sytuacji w ogrodnictwie - spotkanie przedsezonowe organizowane przez Core Team

Tak trudnego i pełnego wyzwań początku sezonu nie było od wielu lat. Zapraszamy do dyskusji i wspólnej oceny stanu upraw krajowych owoców i warzyw. Zaczniemy od jabłek i gruszek, poprzez gatunki pestkowe, borówkę, inne gatunki jagodowe, porozmawiamy także o warzywach. Ch...
Przyszłość polskich superowoców – dobra diagnoza i dobra strategia

Zapraszamy plantatorów na Konferencje Core Team, która odbędzie się pierwszego dnia Targów TSW, w środę 17 stycznia 2024 roku, w Kielcach. Na Konferencji po raz pierwszy publicznie zaprezentowana zostanie diagnoza stanu branży jagodowej w Polsce. Branża chce integracji w...
Konferencja Core Team „Przyszłość polskiego ogrodnictwa”

W sektorze dominuje przysłowiowe „gaszenie pożarów”, a interwencja przedstawiana jest jako kluczowe narzędzie kreowania rynku. Core Team to forum współpracy liderów sektora ogrodniczego, którzy rozpoczęli pracę w bardziej strategicznej perspektywie, czyli nad decyzjami, ...
Ogrodnictwo to gra zespołowa

Czy organizacje elitarne są sprawniejsze? Czy reprezentacja interesów sektora opiera się na powszechności? Core Team sektora ogrodniczego pokazał Debatę oksfordzką, której teza brzmi: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie p...
Debata oksfordzka Core Teamu (film)

Rosnąca konkurencja przyśpiesza dyskusję o formach samoorganizacji sektora ogrodniczego. Za nami Debata, której teza brzmiała: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Wydarzenie było częścią kwartalnego jesien...
Organizacje branżowe powinny być egalitarne

Pierwsza ogrodnicza debata oksfordzka odbyła się 5 grudnia 2023 na spotkaniu Core Teamu. Dotyczyła prawdziwości tezy: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Debata pokazała atuty lepszej reprezentacji sektora...
Sektor ogrodniczy - 5 wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego

Liderzy branży warzywnej, jabłkowej i jagodowej ocenili zagrożenia na polu bezpieczeństwa żywnościowego. Niekorzystna struktura polskiego rynku rolno-spożywczego, wynikająca z niej niska rentowności, rozwój kompetencji produkcyjnych za cenę braku kontroli nad łańcuchem w...
Bezpieczeństwo żywnościowe - postrzeganie w oczach wyborców i potencjał dla urzędu Prezydenta

Wnioski z badań zrealizowanych przez Opinia24 dotyczące postrzegania tematu i wybranych kandydatów. Komentarz Agata Zadrożna, ekspertka badań społecznych w Opinii24. Badania zrealizowane w dniach 17-21 marca 2025, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski, w wieku 18...
Zapraszamy do udziału w Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy, 19 listopada 2024 r.

Jesień to czas planowania i cykl wydarzeń kreujących przyszłość branży jagodowej. Za nami Berry Innovation i „Złote Innowacje”, przed nami Konferencja SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy. Już 19 listopada 2024 r. – online i na Stadionie Legii w Warszawie - będziemy r...
Jak rozwijać sektor ogrodniczy i branże jagodową?

Zapraszamy do udziału w Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy - 19 listopada 2024 r. na Stadionie Legii w Warszawie!
Przegląd sytuacji w ogrodnictwie - spotkanie przedsezonowe organizowane przez Core Team

Tak trudnego i pełnego wyzwań początku sezonu nie było od wielu lat. Zapraszamy do dyskusji i wspólnej oceny stanu upraw krajowych owoców i warzyw. Zaczniemy od jabłek i gruszek, poprzez gatunki pestkowe, borówkę, inne gatunki jagodowe, porozmawiamy także o warzywach. Ch...
Przyszłość polskich superowoców – dobra diagnoza i dobra strategia

Zapraszamy plantatorów na Konferencje Core Team, która odbędzie się pierwszego dnia Targów TSW, w środę 17 stycznia 2024 roku, w Kielcach. Na Konferencji po raz pierwszy publicznie zaprezentowana zostanie diagnoza stanu branży jagodowej w Polsce. Branża chce integracji w...
Konferencja Core Team „Przyszłość polskiego ogrodnictwa”

W sektorze dominuje przysłowiowe „gaszenie pożarów”, a interwencja przedstawiana jest jako kluczowe narzędzie kreowania rynku. Core Team to forum współpracy liderów sektora ogrodniczego, którzy rozpoczęli pracę w bardziej strategicznej perspektywie, czyli nad decyzjami, ...
Ogrodnictwo to gra zespołowa

Czy organizacje elitarne są sprawniejsze? Czy reprezentacja interesów sektora opiera się na powszechności? Core Team sektora ogrodniczego pokazał Debatę oksfordzką, której teza brzmi: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie p...
Debata oksfordzka Core Teamu (film)

Rosnąca konkurencja przyśpiesza dyskusję o formach samoorganizacji sektora ogrodniczego. Za nami Debata, której teza brzmiała: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Wydarzenie było częścią kwartalnego jesien...
Organizacje branżowe powinny być egalitarne

Pierwsza ogrodnicza debata oksfordzka odbyła się 5 grudnia 2023 na spotkaniu Core Teamu. Dotyczyła prawdziwości tezy: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Debata pokazała atuty lepszej reprezentacji sektora...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.